Der integrierte Touristikkonzern : : Strategien, Erfolgsfaktoren und Aufgaben / / hrsg. von Harald Bastian, Karl Born.
Das erste ausführliche Lehrbuch über den integrierten Touristikkonzern beschreibt strategische Ansätze, es geht um ";Funktionieren"; und ";Führen"; dieser Konzerne und vor allem um die Frage ";ist der integrierte Touristikkonzern nur ein Schönwettermodell";. Neben den b...
Saved in:
Similar Items
-
Kundenorientierung im Touristikmanagement : : Strategie und Realisierung in Unternehmensprozessen / / hrsg. von Harald Bastian, Karl Born, Axel Dreyer.
Published: ([2014]) -
Tourism sensemaking : strategies to give meaning to experience / / edited by Arch G. Woodside.
Published: (2011.) -
Tourism strategies and local responses in Southern Africa / edited by Petri Hottola.
Published: (c2009.) -
Strategies for Tourism Industry : : Micro and Macro Perspectives / / edited by Murat Kasimoglu.
by: Kasimoglu, Murat
Published: (2012) -
Tourism management, marketing, and development : : performance, strategies, and sustainability / / edited by Marcello M. Mariani, [and three others].
Published: (2016.)