Fashion myths : : a cultural critique / / Roman Meinhold ; translated by John Irons.
Besides products and services multinational corporations also sell myths, values and immaterial goods. Such »meta-goods« (e.g. prestige, beauty, strength) are major selling points in the context of successful marketing and advertising. Fashion adverts draw on deeply rooted human values, ideals and d...
Gespeichert in:
Funder: | |
---|---|
VerfasserIn: | |
TeilnehmendeR: | |
: | |
Ort / Verlag: | Bielefeld, Germany : : Transcript Verlag,, [2013] ©2013 |
Erscheinungsjahr: | 2013 |
Ausgabe: | 1st ed. |
Sprache: | Englisch |
Serie: | Cultural and media studies.
|
Beschreibung: | 1 online resource (167 p.) |
Anmerkungen: | Description based upon print version of record. |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Elektronisch
DOAB Directory of Open Access Books | Verfügbar |