Longitudinale Betrachtung der Kognitiven Dissonanz : Eine Tagebuchstudie zur Reiseentscheidung

Im Verlauf des (Kauf-)Entscheidungsprozesses sind die Konsumenten zahlreichen psychologisch zu erklärenden internen Phänomenen ausgesetzt. Kognitive Dissonanz ist ein zentrales relevantes Konstrukt in diesem Zusammenhang. Aus Sicht der Marketingforschung ist das psychologische Befinden der Konsument...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Superior document:Forschungsergebnisse der Wirtschaftsuniversitaet Wien
:
Any de publicació:2018
Idioma:German
Col·lecció:Forschungsergebnisse der Wirtschaftsuniversitaet Wien
Descripció física:1 electronic resource (292 p.)
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!

Sistema fora de servei per tasques de manteniment

El catàleg està fora de servei temporalment per tasques de manteniment

La informació de disponibilitat dels exemplars no està disponible en aquests moments, sentim les inconveniències:

bibliothek@oeaw.ac.at

Còpies

No holdings available for this title