Normative Vorstellungen von Schulklassen / / Marco Hübner.
Although the school class is highly relevant for the school organization of instruction, it is predominantly addressed in empirical school research as an explanandum. The sociality of the school class, on the other hand, has hardly been focused on as an empirical object of research. The aim of this...
Saved in:
VerfasserIn: | |
---|---|
Place / Publishing House: | Göttingen : : Universitätsverlag Göttingen,, 2022. |
Year of Publication: | 2022 |
Language: | German |
Physical Description: | 1 online resource (121 pages) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Normative Vorstellungen von Schulklassen / / Marco Hübner.
by: Hübner, Marco,
Published: (2022.) -
Begegnung von christen und muslimen in der schule : : eine arbeitshilfe fur gemeinsames feiern / / Harmjan Dam, Selçuk Dogruer, and Susanna Faust-Kallenberg.
by: Dam, Harmjan,
Published: ([2016]) -
Identität und Fremdheit : : Leben und Werk von Zofia Kossak in den Jahren 1939-1945.
by: Sadzikowska, Lucyna.
Published: (2022.) -
Die Illusion der Berufswahl : : Zur Passung von Habitus und Feld bei Lehramtsstudierenden / / Michael Holzmayer.
by: Holzmayer, Michael,
Published: (2023.) -
Informelle und non-formale Lernaktivitäten im Arbeitsalltag : : Analyse betrieblicher Lernkontexte von Beschäftigten in Pflegeberufen / / Therese Rosemann.
by: Rosemann, Therese,
Published: (2022.)