Konsum zeigen : : Die neue Öffentlichkeit von Konsumprodukten auf Flickr, Instagram und Tumblr / / Simon Bieling.
New picture worlds of consumption: How we relate to brand names and products has radically chanced with the social media - differentiated insights into today's visual everyday culture!
Tallennettuna:
Superior document: | Title is part of eBook package: De Gruyter DG Plus eBook-Package 2018 |
---|---|
Funder: | |
VerfasserIn: | |
: | |
Place / Publishing House: | Bielefeld : : transcript Verlag, , [2018] ©2018 |
Julkaisuvuosi: | 2018 |
Kieli: | German |
Sarja: | Konsumästhetik ;
3 |
Linkit: | |
Ulkoasu: | 1 online resource (296 p.) |
Tagit: |
Lisää tagi
Ei tageja, Lisää ensimmäinen tagi!
|
Samankaltaisia teoksia
-
Inklusion als Entwurf : : Teilhabeorientierte Forschung über, für und durch Design / / Tom Bieling.
Tekijä: Bieling, Tom,
Julkaistu: ([2019]) -
Prüfung und Bewertung der Zerspanbarkeit bei Zinklegierungen / von Heinrich Schallbroch und Wolfgang Bieling
Tekijä: Schallbroch, Heinrich
Julkaistu: (1942) -
A Tumblr book : : platform and cultures / / Allison McCracken, Alexander Cho, Louisa Stein, Indira N. Hoch, editors.
Julkaistu: (2020.) -
A Tumblr Book : : platform and cultures / / edited by Allison McCracken [and three others].
Julkaistu: (2020.) -
Tackling Tumblr : web publishing made simple / / Thord Daniel Hedengren.
Tekijä: Hedengren, Thord Daniel.
Julkaistu: (2011.)