Outdoor Learning and Play : Pedagogical Practices and Children's Cultural Formation / / edited by Liv Torunn Grindheim, Hanne Værum Sørensen, Angela Rekers.

This Open Access book examines children’s participation in dialectical reciprocity with place-based institutional practices by presenting empirical research from Australia, Brazil, China, Poland, Norway and Wales. Underpinned by cultural-historical theory, the analysis reveals how outdoors and natur...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Übergeordnet:International Perspectives on Early Childhood Education and Development, 34
:
TeilnehmendeR:
Ort / Verlag:Cham : : Springer International Publishing :, Imprint: Springer,, 2021.
Erscheinungsjahr:2021
Ausgabe:1st ed. 2021.
Sprache:Englisch
Serie:International Perspectives on Early Childhood Education and Development, 34
Beschreibung:1 online resource (213 p.)
Anmerkungen:Description based upon print version of record.
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

bibliothek@oeaw.ac.at

Elektronisch

DOAB Directory of Open Access Books Verfügbar