Outdoor Learning and Play : Pedagogical Practices and Children's Cultural Formation / / edited by Liv Torunn Grindheim, Hanne Værum Sørensen, Angela Rekers.
This Open Access book examines children’s participation in dialectical reciprocity with place-based institutional practices by presenting empirical research from Australia, Brazil, China, Poland, Norway and Wales. Underpinned by cultural-historical theory, the analysis reveals how outdoors and natur...
Gespeichert in:
Übergeordnet: | International Perspectives on Early Childhood Education and Development, 34 |
---|---|
: | |
TeilnehmendeR: | |
Ort / Verlag: | Cham : : Springer International Publishing :, Imprint: Springer,, 2021. |
Erscheinungsjahr: | 2021 |
Ausgabe: | 1st ed. 2021. |
Sprache: | Englisch |
Serie: | International Perspectives on Early Childhood Education and Development,
34 |
Beschreibung: | 1 online resource (213 p.) |
Anmerkungen: | Description based upon print version of record. |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Elektronisch
DOAB Directory of Open Access Books | Verfügbar |