Beyond empiricism : on criteria for educational research / ed. by Paul Smeyers ...
Enregistré dans:
Superior document: | Studia paedagogica N.S.,34 |
---|---|
HerausgeberIn: | |
Place / Publishing House: | Leuven : Leuven Univ. Pr., 2003 |
Année de publication: | 2003 |
Langue: | English |
Collection: | Studia paedagogica
N.S.,34 |
Sujets: | |
Classification: | 81.05 - Bildungsforschung 80.02 - Philosophie und Theorie der Pädagogik |
Description matérielle: | 269 S.; 24 cm |
Notes: | Literaturverz. S. 268 - 269 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Det pedagogiska övervägandet : en uppmärksamhetsriktande studie i och genom humanvetenskaplig handlingsteorie / Maria Andrén
par: Andrén, Maria
Publié: (2008) -
Education : a biannual collection of recent German contributions to the field of educational research / Institute for Scientific Co-operation
Publié: (1970-1999) -
Absolwenci pedagogiki uniwersytetu Wrocławskiego w teorii nauk społecznych i praktyce edukacyjnej : X forum pedagogów : Wrocław, 18-19 października 1997 roku / pod redakcj̜a
Publié: (1999) -
EUDISED R & D bulletin / Council of Europe, Documentation Centre for Education in Europe
Publié: (anfangs) -
Im Feld : wie der Grabungsalltag wirklich aussieht / Redaktion: Anna Ockert und Holger Kieburg ; Gestaltung: Melanie Jungels
Publié: ([2020])