Affekte : : Analysen ästhetisch-medialer Prozesse.
Guardat en:
Superior document: | Kultur- und Medientheorie |
---|---|
: | |
TeilnehmendeR: | |
Place / Publishing House: | Bielefeld : : transcript,, 2015. {copy}2015. |
Any de publicació: | 2015 |
Edició: | 1st ed. |
Idioma: | German |
Col·lecció: | Kultur- und Medientheorie
|
Accés en línia: | |
Descripció física: | 1 online resource (197 pages) |
Etiquetes: |
Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
|
Ítems similars
Marketing : : Eine prozess- und praxisorientierte Einführung /
per: Runia, Peter,
Publicat: ([2010])
per: Runia, Peter,
Publicat: ([2010])
Ítems similars
-
Affekte : Analysen ästhetisch-medialer Prozesse / / Antje Krause-Wahl, Heike Oehlschlägel, Serjoscha Wiemer, Mieke Bal
Publicat: (2015) -
Orte der Imagination--Räume des Affekts : : die mediale Formierung des Sakralen / / Elke Koch, Heike Schlie (Hg.).
Publicat: (2016.) -
Konsumfashionista : : Mediale Ästhetiken des Modischen / / Birgit Richard, Jana Müller, Eleni Blechinger.
Publicat: (2018.) -
Marketing : : Prozess- und praxisorientierte Grundlagen / / Peter Runia, Frank Wahl, Olaf Geyer, Christian Thewißen.
per: Runia, Peter,
Publicat: ([2015]) -
Marketing : : Prozess- und praxisorientierte Grundlagen / / Frank Wahl, Olaf Geyer, Christian Thewißen, Peter Runia.
per: Runia, Peter,
Publicat: ([2019])